torsdag 16 februari 2012

Synad i sömmarna

Hade lönesamtal idag. Det bästa på flera år faktiskt. Jag är ju inte särskilt duktig på att tala om hur bra jag är, och det jag pysslar med är rätt osynligt. Det blev i alla fall ett intressant samtal kring det jag gör, och så lite vägar att gå vidare för att nå ännu längre. Vi pratade i nästan två timmar! En timme var det sagt...

Jag fick inte reda på någon summa idag, utan det beskedet kommer först senare. Det är aldrig några stora summor det är frågan om inom kommunen, några hundralappar bara. Inte så mycket att se fram emot kanske. Men oavsett hur mycket det blir så bär jag med mig en mycket positiv känsla efter samtalet, och det är det som är det viktiga. Är man kulturarbetare så är man, man ska vara glad för det lilla ... ;)

Inga kommentarer: