fredag 24 februari 2012

Nu snakke vi nestan dansk alle fyre

Det blev ingen skidresa i år, och det var väl tur det eftersom min plantar fasciit drabbade mig - jag hade inte kunnat åka många meter spår, eller stå i backen heller för den delen. Barnen har förstås varit hemma och lediga hela veckan. Storasyster har sett till att lillebror fått mat i sig och att han borstat tänderna. :)


Idag tog jag och F ledigt och vi tog en tur över bron igen - hela familjen. Det blev en mysig dag i Köpenhamn. Vi strosade längs med Ströget och sidogator. Sen drog vi till Planeteriet där vi såg en film om solstormar och en film med fantastiska 3D-bilder av stjärnor långt, långt borta som Hubble-teleskopet tagit. Vädret var nästan perfekt. 7 grader och soligt, men det blåste kraftigt. Det är så smidigt och lätt att ta sig till Köpenhamn sen bron kommit (och den har ju funnits ett tag).


Jag är i alla fall jätteglad att vi fick en dag tillsammns alla fyra igen, det är så mysigt!


PS Foten höll! Vi gick ca 5 km och foten höll!

Inga kommentarer: