måndag 1 augusti 2011

Sommar, sommar, sommar

Sovmorgon.... ah det är det bästa jag vet! Och så frukost i lugn och ro med dagens tidning att försjunka i. Sedan ta dagen som den kommer, utan tider att passa. Mmmmm ljuva semester :)

När jag nu har kommit ikapp min egen lunk har jag också börjat längta efter att hitta på saker. Idag har jag letat frukostskålar på Mairo i Ronneby. En affär man gärna går runt och tittar i, super in omgivningen, men sällan hittar något att ha råd med. Det blev inga frukostskålar, det fanns fina små skålar, men det var fel form på alla.

Det ska bli ett besök på Ronneby Kulturcentrum, där brukar vara rätt sevärda konstutställningar. Kanske Karlskrona konsthall senare i veckan. Det är rätt skönt att bara vara i stugan och njuta av sol och bad när vädret är vackert.

Inga kommentarer: