torsdag 28 april 2011

Så glad - choklad choklad

Så mycket att vara glad för... små saker och stora

Var på isotopterapiavdelningen igår för att kolla vad det är för fel på min sköldkörtel. Det var bara en inflammation som ska läka ut av sej själv. Skönt, då slipper jag jodbehandling och hormonpiller!

Jag fick brev idag av en kär väninna som jag inte hört av på länge. Skönt, då vet jag att hon har det bra!

Nu när jag bara jobbar 20 timmar tyckte jag att jag har tid att läsa mer, så jag tog upp prenumerationen av tidningen Vi igen. En alldeles utmärkt tidning. Jag fick första numret idag. Ser fram emot att sjunka ner i en skön fåtölj med den ikväll.

Jag har minskat i vikt 4 kg på 2,5 veckor och sötsug/matsug är som bortblåst. Jag säger bara GI. "Jag rear ut min 'mage' - allt ska bort"

Och så vädret förstås, sol och värme gör mej glad :)

Inga kommentarer: