fredag 14 januari 2011

Utvecklande?

Det var dags för utvecklingssamtal idag. Jag gick in för att lösa min arbetssituation: jag jobbar 50% men har arbetsbelastning för en 75% tjänst. Så har det varit sedan i juni då jag blev sjukskriven  25%, 25% som inte blev ersatta med någon. Det känns inte helt motiverat att jag då ska gå in och ta på mej mer ansvar och nya arbetsuppgifter för att sedan kunna få högre lön.

Nu fick jag ett löfte att de 25% som saknas ska lösas i och med att jag går ner till 50% tjänst permanent. Vi får väl se vad det löftet är värt. Jag tror på det när jag ser det, typ.

Gruff, hrmf, fnys etc.

1 kommentar:

AFA Försäkring sa...

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90 % av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Sophia
AFA Försäkring